Už se nějaký ten pátek živíte svojí vlastní živností. Firmě se daří dobře, drží si stabilní obrat a má své pravidelné zákazníky. Neplánujete žádné velké změny a inovace. Přesto byste se mohli zajímat o nové možnosti propagace svého produktu nebo nabízení služby.
Napadlo vás někdy využít psaní blogu ke svému podnikání? Co si představit pod vedením blogu, jaké činnosti by to obnášelo?
• pravidelné přispívání na různá témata – nový produkt, firemní politika, zajímavost ze světa vztažená k vašim produktům a službám,
• komunikace s fanoušky – pomocí komentářů pod příspěvky, často lze navázat na facebook a nechat tak fanoušky i sdílet zajímavější článek,
• fotit vlastní fotky pro příspěvky – produktu, služeb,
• případně točit videa – obrázky jsou přehlednější a v dnešní době žádanější než text.
Ptáte se, jak vám může blog pomoci ve vašem podnikání? Pojďme se podívat na jeho přínos.
1. Přitáhne vám nové zákazníky
Pokud do článků vhodně vkládáte klíčová slova, zavítají k vám noví zákazníci, kteří se mohou skrz blog dostat až na firemní stránky. Je nutné mít webové stránky prolinkované s blogem a případně i s e-shopem.
2. Udržuje zájem stávajících zákazníků
Získávání pouze nových zákazníků by bylo pro podnik vyčerpávající. Základnu obratu tvoří i navracející se zákazníci. A pro ně můžeme chystat vhodně laděné příspěvky na blogu – například jak využívat ten a ten produkt, co by se mohlo hodit dokoupit do setu s tím a tím.
3. Zvýší se váš rank ve vyhledávačích
Google a další browseři upřednostňují ty stránky, kde se pravidelně mění a přidává text, což je případ blogů. Zlepšíte si SEO a o to ve světě propagace jde nejvíce.
4. Důkaz, že vaše značka je stále tady
Co jiného, než pravidelné příspěvky dokazuje, že vaše značka, produkt, business je stále naživu, že má zákazníkům co říci a předat.
Nezapomínejte tedy na svůj blog. Stačí přispívat alespoň jednou za týden. Lepší je i méně než nic. A pozor na kvalitu. Najměte si případně zkušené copywritery a SEO specialisty.